Прафiлiзацыя
«Рухому саcтаў чыгуначнага транспарту (цеплавозы)»
ДЗЁННАЯ ФОРМА НАВУЧАННЯ
Тэрмін навучання |
4 гады |
|||
Ступень |
Бакалаўр |
|||
Кваліфікацыя |
Інжынер |
|||
Прадметы профільнага |
Матэматыка |
Фізіка (ЦЭ, ЦТ) |
Руская (беларуская) |
|
Форма навучання |
За кошт сродкаў бюджэту |
|||
План прыёму |
24 |
|||
Прахадныя балы |
167 |
Выпускнікі спецыяльнасці «Рухомы саcтаў чыгуначнага транспарту (Цеплавозы)» валодаюць навыкамі па рашэнні шэрагу прафесійных задач:
Студэнты атрымліваюць істотны запас тэарэтычных ведаў і практычных навыкаў, неабходных для працы на прамысловых і транспартных прадпрыемствах Беларускай чыгункі. Выпускнікі дадзенай спецыялізацыі працуюць у лакаматыўных дэпо чыгункі, а таксама праектных, канструктарскіх і навукова-даследчых арганізацыях.
Інжынеры напрамку спецыяльнасці «Цягавы саcтаў чыгуначнага транспарту (цеплавозы)» маюць магчымасць працягнуць вучобу па праграме вышэйшай адукацыі II ступені (магістратура) па спецыяльнасці «Транспарт».
Выпускаючая кафедра «Лакаматывы».
Прафілізацыя «Электраэнергетыка і электратэхніка»
ЗАВОЧНАЯ СКАРОЧАНАЯ ФОРМА АТРЫМАННЯ АДУКАЦЫІ
Тэрмін навучання |
5 гадоў |
|||
Ступень |
Магістр |
|||
Кваліфікацыя |
Інжынер-энергетык |
|||
Прадметы профільнага |
Асновы электратэхнікі (ПЎВ) |
|||
Форма атрамання |
За кошт сродкаў бюджэту |
На платнай аснове |
||
План прыёму |
12 |
14 |
||
Прахадныя балы |
167 |
111 |
Пералік спецыяльнасцяў сярэдняй спецыяльнай адукацыі, адпаведных спецыяльнасцях адукацыйнай праграмы бакалаўрыяту або бесперапыннай адукацыйнай праграмы вышэйшай адукацыі, для атрымання вышэйшай адукацыі ў скарочаны тэрмін (Пастанова Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 1 лістапада 2022 г. № 412 са зменамі і дапаўненнямі ад 3 снежня 2024 г. № 178).
Найменне спецыяльнасці, |
Спецыяльнасць ўстановы сярэдняй спецыяльнай адукацыі |
||
Электраэнергетыка і электратэхніка |
7-07-0712-01 |
у адпаведнасці з АКРБ 011-2022 |
|
Электразабеспячэнне |
5-04-0712-08 |
||
Мантаж і эксплуатацыя электраабсталявання |
5-04-0712-01 |
||
Электразабеспячэнне на чыгуначным транспарце |
5-04-0715-14 |
||
Тэхнічная эксплуатацыя абсталявання электрычных станцый |
5-04-0712-04 | ||
у адпаведнасці з АКРБ 011-2009 | |||
Электразабеспячэнне (па галінах) | 2-43 01 03 | ||
Мантаж і эксплуатацыя электраабсталявання (па напрамках) | 2-36 03 31 | ||
Электразабеспячэнне на чыгуначным транспарце | 2-37 02 33 | ||
Электрычныя станцыі | 2-43 01 01 |
Выпускаючая кафедра «Лакаматывы».
Прафілізацыя «Электраэнергетыка і электратэхніка»
ДЗЁННАЯ ФОРМА
Тэрмін навучання |
5 гадоў |
|||
Ступень |
Магістр |
|||
Кваліфікацыя |
Інжынер-энергетык |
|||
Прадметы профільнага |
Матэматыка |
Фізіка (ЦЭ, ЦТ) |
Руская (беларуская) |
|
Форма атрымання |
За кошт сродкаў бюджэту |
|||
План прыёму |
25 |
|||
Прахадныя балы |
232 |
Выпускнікі спецыялізацыі «Электразабеспячэнне чыгунак» валодаюць навыкамі па рашэнні шэрагу прафесійных задач:
Студэнты атрымліваюць істотны запас тэарэтычных ведаў і практычных навыкаў, неабходных для працы на прамысловых і транспартных прадпрыемствах Беларускай чыгункі. Выпускнікі дадзенай спецыялізацыі працуюць у лакаматыўных дэпо чыгункі, а таксама праектных, канструктарскіх і навукова-даследчых арганізацыях.
Інжынеры спецыялізацыі «Электразабеспячэнне чыгунак» маюць магчымасць працягнуць вучобу па праграме вышэйшай адукацыі II ступені (магістратура) па спецыяльнасці «Транспарт».
Выпускаючая кафедра «Лакаматывы».
Прафілізацыя «Высокаэфектыўныя тэхналогіі апрацоўкі матэрыялаў»
ДЗЁННАЯ ФОРМА
Тэрмін навучання |
4 гады |
|||
Ступень |
Бакалаўр |
|||
Кваліфікацыя |
Інжынер-механiк |
|||
Прадметы профільнага |
Матэматыка |
Фізіка (ЦЭ, ЦТ) |
Руская (беларуская) |
|
Форма атрымання |
За кошт сродкаў бюджэту |
|||
План прыёму |
24 |
|||
Прахадныя балы |
174 |
Выпускнікі універсітэта па дадзенай спецыяльнасці маюць высокі ўзровень агульнанавуковых і прафесійных ведаў.
Падчас вучобы ў ВНУ студэнты атрымліваюць веды па матэрыялазнаўстве і тэхналогіі матэрыялаў, тэхналогіі машынабудавання, нанаматэрыялах і нанатэхналогіях, тэхналагічным абсталяванні, зварачнай вытворчасці, аўтаматызацыі вытворчых працэсаў, эканоміцы машынабудавання. Асаблівая ўвага надаецца вывучэнню сучасных тэхналогій, у тым ліку, лазернай апрацоўцы матэрыялаў, вакуумным і плазмахімічным метадам.
Пасля праходжання практыкі студэнты атрымліваюць рабочую прафесію «Электразваршчык ручной дугавой зваркі».
Па завяршэнні навучання маладым спецыялістам прысвойваецца кваліфікацыя – інжынер.
Размеркаванне выпускнікоў спецыяльнасці ажыццяўляецца на:
Выпускаючая кафедра «Матэрыялазнаўства і апрацоўка матэрыялаў».
Інфармацыя для заяўніка:
Форма заяўкі на сертыфікацыю паслуг
Сертыфікацыя паслуг праводзіцца ў адпаведнасці з:
Інфармацыя для заяўніка:
Вобласць акрэдытацыі ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь
Анкета-апытальнік для ацэнкі стану вытворчасці
Перечень дакументацыі, што прадстаўляецца заяўнікам у орган па сертыфікацыі
Права і абавязкі заяўнікаў (уладальнікаў сертыфіката адпаведнасці)
Інфармацыя заяўніка пры наяўнасці сертыфікаванай СМЯ
Сертыфікацыя прадукцыі праводзіцца ў адпаведнасці з:
Прадукцыя і паслугі ў Адзіным рэестры Нацыянальнай сістэмы пацвярджэння адпаведнасці Дзяржаўнага камітэта па стандартызацыі Рэспублікі Беларусь
(глядзець «Рэестр Нацыянальнай сістэмы пацвярджэння адпаведнасці» → «Інфармацыя з рэестра» → «Сертыфікаты. Прадукцыя і паслугі» → «Рэгістрацыйны нумар - 064 00»)
Пералік адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца Дзяржаўным камітэтам па стандартызацыі і падначаленымі яму дзяржаўнымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў (у адпаведнасці c пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012 г., N 156 "Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў»)
З 2 жніўня 2014 года ўступілі ў сілу тэхнічныя рэгламенты Еўразійскага эканамічнага саюза ў чыгуначнай галіне.
У іх ліку - «Аб бяспецы чыгуначнага рухомага саставу» (ТР МС 001/2011), «Аб бяспецы высакахуткаснага чыгуначнага транспарту» (ТР МС 002/2011), «Аб бяспецы інфраструктуры чыгуначнага транспарту» (ТР ТС 003/2011).
Вобласць распаўсюджвання першага з іх (ТР МС 001/2011) - чыгуначны рухомы састаў, якi распрацоўваецца (мадэрнізуецца) i вырабляецца, а таксама яго складовыя часткі, якія выпускаюцца ў абарачэнне для выкарыстання на чыгуначных пуцях агульнага і несупольнага карыстання шырынёй каляіны 1520 мм на мытнай тэрыторыі МС з хуткасцямі руху да 200 км/г уключна. Да іх ставяцца лакаматывы, маторвагонны рухомы састаў і яго вагоны, пасажырскія вагоны лакаматыўнай цягі, грузавыя вагоны, спецыяльны чыгуначны рухомы састаў.
ТР ТС 002/2011 распаўсюджваецца на высакахуткасны чыгуначны транспарт і яго інфраструктуру.
Да сферы прымянення трэцяга рэгламенту (ТР МС 003/2011) адносіцца інфраструктура чыгуначнага транспарту, у тым ліку агульнага і несупольнага карыстання. Яна ўключае ў сябе такія падсістэмы, як чыгуначны шлях, чыгуначнае электразабеспячэнне, чыгуначная аўтаматыка і тэлемеханіка, чыгуначная электрасувязь, іх складовыя часткі і элементы, а таксама станцыйныя будынкі, збудаванні і прылад.
Переходный период по указанным техническим регламентам определен до 2 августа 2017 года. В течение этого времени продукция может производиться и выпускаться в обращение как без документов об оценке (подтверждении) соответствия требованиям этих технических регламентов в случае, если до их вступления в силу она не подлежала обязательной оценке соответствия, так и с полученными ранее, до вступления в силу данных ТР ТС, документами об оценке (подтверждении) соответствияПераходны перыяд па названых тэхнічных рэгламентах вызначаны да 2 жніўня 2017 года. Да гэтага часу прадукцыя магла вырабляцца і выпускацца ў зварот як без дакументаў аб ацэнцы (пацвярджэнні) адпаведнасці патрабаванням гэтых тэхнічных рэгламентаў у выпадку, калі да іх ўступлення ў сілу яна не падлягала абавязковай ацэнцы адпаведнасці, так і з атрыманымі раней, да ўступлення ў сілу дадзеных ТР МС, дакументамі аб ацэнцы (пацвярджэнні) адпаведнасці.
З 01 лютага 2014 года ўступіў у сілу ТР МС 032/2013 «Аб бяспецы абсталявання, працуючага пад залішнім ціскам». Рэгламент устанаўлівае патрабаванні бяспекі да абсталявання пры распрацоўцы (праектаванні), вытворчасці (вырабе), а таксама патрабаванні да маркіроўкі абсталявання ў мэтах абароны жыцця і здароўя чалавека, маёмасці, папярэджання дзеянняў, якія ўводзяць у зман спажыўцоў. Тэхнічны рэгламент распаўсюджваецца на наступныя віды абсталявання: сасуды, прызначаныя для газаў, звадкаваных газаў, раствораных пад ціскам, і пароў.
Азнаёміцца з тэкстамі ТР МС, якія тычацца чыгуначнай галіны, можна на сайце Дзяржстандарта.
Орган па сертыфікацыі чыгуначнай прадукцыі і паслуг БелДУТа зарэгістраваны ў адзіным рэестры органаў па сертыфікацыі і выпрабавальных лабараторый (цэнтраў) Еўразійскага эканамічнага саюза, якія ажыццяўляюць ацэнку адпаведнасці прадукцыі патрабаванням тэхнічных рэгламентаў Еўразійскага эканамічнага саюза.
Звесткі аб выдадзеных сертыфікатах адпаведнасці і зарэгістраваных дэкларацыях у Адзіным рэестры выдадзеных сертыфікатаў адпаведнасці і зарэгістраваных дэкларацый аб адпаведнасці (нацыянальная частка Рэспублікі Беларусь)
Сертификация на соответствие требованиям Технических регламентов Евразийского экономического союза