Універсітэтам вядзецца паслядоўная праца па прывядзенні назвы спецыяльнасцяў агульнай вышэйшай, паглыбленай вышэйшай і спецыяльнай вышэйшай адукацыі ў адпаведнасць з агульнадзяржаўным класіфікатарам Рэспублікі Беларусь АКРБ 011-2022 "Спецыяльнасці і кваліфікацыі".
Матэрыял у стане абнаўлення. Просім прабачэння за магчымыя нязручнасці.
Кафедра «Упраўленне эксплуатацыйнай работай і ахова працы» з'яўляецца выпускаючай - ажыццяўляе падрыхтоўку і выпускае інжынераў па спецыяльнасцях:
Таксама кафедра ажыццяўляе падрыхтоўку студэнтаў усіх факультэтаў і формаў навучання па ахове працы, тэхналогіі працы чыгуначных станцый і участкаў, бяспекі жыццядзейнасці, менеджменце на транспарце і дысцыплінах прававога цыклу.
Узначальвае кафедру Фёдараў Я.А.
У навучальным працэсе і ў правядзенні навуковых даследаванняў кафедра цесна супрацоўнічае з Беларускай чыгункай. Навукова-даследчыя лабараторыі «Упраўленне перавозачным працэсам» (НДЛ УПП) (навуковы кіраўнік к. т. н., дацэнт Ерафееў А.А.) і «Транспартныя камунікацыі» (НДЛ ТК) (навуковы кіраўнік д. т. н., прафесар Нягрэй В.Я.) актыўна ўдзельнічае ў вырашэнні складаных вытворчых задач Беларускай чыгункі, транспартнага комплексу Рэспублікі Беларусь. У складзе навуковых творчых калектываў НДЛ УПП працуюць усе выкладчыкі кафедры, а на пастаяннай аснове с. н. с. Казлоў В.Г., н. с. Бiк-Мухаметава А.І., н. с. Страдомскi М.Ю. і інжынер Сідаровіч Ю.С.
Навукоўцы і выкладчыкі кафедры на працягу многіх гадоў праводзяць заняткі на курсах павышэння кваліфікацыі работнікаў былых чыгунак МШЗ СССР, а ў цяперашні час Беларускай чыгункі, прапагандуючы сучасныя прагрэсіўныя тэхналогіі перавозачнага працэсу, эфектыўныя метады аператыўнага і адміністрацыйнага кіравання ў новых эканамічных умовах. Штогод у групах павышэння кваліфікацыі навучаюцца дзесяткі спецыялістаў і кіраўнікоў станцый, аддзелаў і службы перавозак.
На семінары, у якасці старшыняў ДЭК часта запрашаліся буйныя навукоўцы, паплечнікі прафесараў Ціхамірава І.Г. і Грунтова П.С., і кіраўнікі Беларускай чыгункі. Кафедра падтрымлівае сувязь з вядучымі навукоўцамі ў галіне кіравання перавозак: прафесарамі Некрашэвічам У.І., Барадзіным А.Ф. і іншымі. Перад студэнтамі часта выступалі таксама кіраўнікі Беларускай чыгункі, у тым ліку Юшкевіч А.П., Шчэнiкаў Л.Н., Шкапiч С.І., Гапееў У.І., Жарэло У.І., Рахманько В.Г., Дышчанка М.В., Дулуб П.М., Шылаў І.С., якія падкрэслівалі ролю інжынернай творчасці ў стваральнай працы чыгункі.
Дзяржаўныя экзаменацыйныя камісіі
Кафедра захавала традыцыі, закладзеныя прафесарам Ціхаміравым І. Г. Амаль трыццаць гадоў праводзяцца прадметныя алімпіяды сярод студэнтаў 3-га і 4-га курсаў на лепшае веданне «Правіл тэхнічнай эксплуатацыі» і «Інструкцыі па руху цягнікоў і манеўровай рабоце». Штогод вызначаюцца пераможцы ў конкурсе на лепшы курсавы праект.
Суправаждальныя дакументы аб інфармацыйным мадэляванні
Загад МаіБ № 70 от 16.03.2018 «Аб укараненні тэхналогіі інфармацыйнага мадэлявання»
Загад МаіБ № 104 от 24.04.2018 «Аб стварэнні працоўнай групы»
BIM (Building Information Modeling или Building Information Model) — інфармацыйнае мадэляванне будынку або інфармацыйная мадэль будынку.
Інфармацыйнае мадэляванне будынку – гэта падыход да ўзвядзення, абсталявання, забеспячэння эксплуатацыі і рамонту будынку (да кіравання жыццёвым цыклам аб’екта), дзеля якога неабходны збор і комплексная апрацоўка ў працэсе праектавання ўсёй архітэктурна-канструктарскай, тэхналагічнай, эканнамічнай і іншай інфармацыі аб будынку з усімі яе ўзаемасувязямі і залежнасцямі, калі будынак і ўсё, што датычыцца яго разглядаецца як адзіны аб’ект.
Трохмерная мадэль будынку або іншага будаўнічага аб’екту, звязаная з інфармацыйнай базай дадзеных, у якой кожнаму элементу мадэлі магчыма прысваеннне дадатковых атрыбутаў. Асаблівасць такога падыходу заключана ў тым, што будаўнічы аб’ект праектуецца фактычна як адзінае цэлае. І змяненне якога-небудзь з ягоных параметраў цягне за сабою аўтаматычнае змяненне астатніх звязаных з ім параметраў і аб’ектаў, аж да чарцяжоў, візуалізацый, спецыфікацый і каляндарнага графіка.
ВІМ мае дзве галоўных перавагі перад CAD
Тэхналогія ВІМ – інфармацыйнае мадэляванне аб’ектаў – спрашчае сумесную работу і дазваляе кантраляваць і ліквідаваць калізіі на кожным этапе праектавання.
Праектаванне Ў AUTODESK REVIT
AUTODESK REVIT, або проста REVIT – спецыялізаваны праграмны комплекс, прызнначаны для мадэлявання будынкаў.
Хто карыстаецца REVIT:
Што можна зрабіць з дапамогай комплекса REVIT:
База дадзеных REVIT можа змяшчаць інфармацыю аб праекце на розных этапах жыццёвага цыклу будынку, ад распрацоўкі канцэпцыі да будаўніцтва і зняцця з эксплуатацыі.
Як працуе сістэма:
У праграмным комплексе ёсць магчымасць стварэння агульнай трохмернай мадэлі будынку, якая ўмоўна разбіваецца на працоўныя плоскасці, адкуль бяруцца ўсе аналізуемыя элементы (калоны, сцены, падмуркі, перакрыцці). Элементы бяруцца з загружанных сямействаў (у праграме прадугледжана магчымасць стварэння сваіх сямействаў).
Навукова-даследчая дзейнасць аддзела ўключае:
Пералік асноўных навуковых накірункаў:
Навуковы склад праектна-даследчага аддзелу: 1 кандыдат тэхнічных навук; 1 магістр тэхнічных навук; 1 магістрант тэхнічных навук
Навукова-даследчая дзейнасць аддзела ўключае:
Пералік асноўных навуковых накірункаў:
Навуковы склад праектна-даследчага аддзелу: 1 кандыдат тэхнічных навук; 1 магістр тэхнічных навук; 1 магістрант тэхнічных навук.